Så har vi arbejdsweekend igen - d. 18 & 19 april. Vi mødes kl. 09.00 i bestyrelseslokalet.

Sæt kryds i kalenderen og husk at sætte jeres ting ind i jeres loftrum og fjern jeres vasketøj i tørrekælderen.

Kære alle,

Bestyrelsen vil gerne sige mange tak for en god generalforsamling d. 24 marts og den feedback vi har fået.

De udsendte spørgeskemaer må I gerne aflevere i bestyrelsespostkassen inden d. 31 marts.

Som nogle måske har bemærket, er der på fortorvet blevet sat en orangefarvet affaldsbeholder op på skiltestolpen ude foran Birkedommervej 14 som et synligt blikfang.

Kære nabo!

Skal vi fortsat have en frivilligt drevet bestyrelse? Eller skal vi til at betale os fra det?

Nu er der snart Generalforsamling (den 24. marts 2015), og vi har de senere år desværre haft svært ved at finde nye bestyrelsesmedlemmer.

Datoen for generalforsamlingen er blivet fastlagt til d. 24 marts kl. 18.00
Husk at sætte kryds i kalenderen.