Bestyrelsen og de forskellige arbejdsopgaver

Bestyrelsen i E/F Birkedommervej 14-16 m. fl., består af fem bestyrelsesmedlemmer og to suppleanter. Vi holder til i ejerforeningens bestyrelseslokale i kælderen under Birkedommervej 14 og Landfogedved 5.

Bestyrelsens har en postkasse og her kan relevant post lægges. Postkassen findes på Birkedommervej 14 (overfor beboernes postkasser). 

Udover at vi bestyrelsesmedlemmer har forskellige roller/opgaver som vi hver og især varetager, så har vi en tæt daglig kontakt og dialog til både ejer og beboer - Det er vi er meget glade for. 

Oversigt over de forskellige bestyrelsesopgaver

  • Beboerkontakt
    • Velkomst til nye beboer
    • Udleje og fremleje af lejlighed
    • Klage
  • TV og IT
    • Foreningens hjemmeside og nyhedsbrev
  • Forsikring, skade og istandsættelse
  • Kasserer/Intern regnskab
  • Arbejdsweekender
  • Vicevært

Bestyrelsen er frivillig og bruger deres fritid på deres bestyrelses arbejde, så vi håber at du vil vise hensyn


Bestyrelsens postkasse

Bestyrelseslokalet.

E/F har ikke haft et bestyrelseslokale før 2013, hvor vi kunne afholde bestyrelsesmøder, møder med håndværkere eller mødes med vores beboer. Rummet bliver flittigt brugt under vores arbejdsweekender og når vi afholder vores generalforsamling.